Toimi seuraavien ohjeitten mukaisesti:

Kopioi kuva ja liitä blogiisi , sitten

1. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen

2. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä

3. Anna tunnustus seitsemälle

4. Linkitä nämä blogissasi

5. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta Seitsemän tunnustusta...

 

Tällaisen tunnustuksen sain Satulta, kiitosta vaan sinne päin ! :)

 

1. Olen yksi kolmosista, minulla on minuutin vanhempi sisko, 2 minuuttia nuorempi veli ja vielä 1 vuoden nuorempi veli.

2. Tykkään vampyyreista ihan hirrrveästi ! :D (Twilight-elokuvat.. <3)

3. Minulla on erittäin laaja lähisuku. Kaukaisemmista sukulaisista puhumattakaan.. ;)

4. Lempivärini vaihtuu aika tiuhaan tahtiin. Tällä hetkellä kärkipäähän kuuluu mm. violetti.

5. Sain vasta nyt syksyllä ensimmäistä kertaa oman huoneen. Muutin siis siskoni ja kaverini kanssa koulun soluasuntoon jossa kaikilla oma huone. Muuten oikeassa kodissa siskollani ja minulla on edelleen yhteinen huone.

6. Ennen kuin sain päähäni että minusta tulee leipuri-kondiittori, olin jo kovaa vauhtia suunnittelemassa itselleni pukuompelijan uraa. Mutta ala vaihtui aikalailla hieman ennen yhteishakua ysillä.. :) Enkä ole katunut päätöstäni päivääkään !

7. Omistin kaksi akvaariokalaa, nimeltä Marenki ja Muffini, mutta ajan kuluessa kumpikin sitten kuolivat... :< <3

 

Olen nyt tylsä ihminen ja en lähetä tätä kenellekkään eteenpäin, vaan kuka vaan saa ottaa tämän mukaan blogistani jos siltä tuntuu :)