Tein joskus kesälomalla näitä ihania muffinsseja, tein muffinssitaikinan perusohjeen ja jaoin kahtia. Toisen maustoin vadelmilla ja valkosuklaalla, toisen tummalla suklaalla ja vadelmilla. Oli tosi hyviä! :)


torstai, 14. lokakuu 2010
Tein joskus kesälomalla näitä ihania muffinsseja, tein muffinssitaikinan perusohjeen ja jaoin kahtia. Toisen maustoin vadelmilla ja valkosuklaalla, toisen tummalla suklaalla ja vadelmilla. Oli tosi hyviä! :)


http://lauranpohjat.vuodatus.net/
Täällä leipoo 19-vuotias tyttö Pohjois-Pohjanmaalta. Leivoskelen aika paljon kotona ja esittelen luomuksiani sitten täällä. Valmistuin leipuri-kondiittoriksi 1.6.2011
Kommentit